Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesJouw team beheren
Medewerker kan niet inloggen
Medewerker kan niet inloggen
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Wanneer het een medewerker niet lukt om in te loggen, kan dit aan een aantal dingen liggen. Als je de onderstaande redenen naloopt, komt diegene er zo weer in!

  • Klopt het e-mailadres wel? Als admin kun je dit zien via Medewerker > Persoonlijke Gegevens;

  • Staat 'online toegang' ingeschakeld? Via Medewerker > Wijzigen > Algemene gegevens kun je dit weer inschakelen. Door deze optie uit te vinken wordt de toegang tot Rework geblokkeerd voor deze medewerker. Door deze optie aan te vinken wordt er een uitnodiging gestuurd naar de medewerker zodat deze de account (opnieuw) kan activeren.

  • Is de medewerker het wachtwoord vergeten? Zij kunnen een nieuw wachtwoord opvragen via ons login scherm;

  • Uitnodiging ontvangen? Heeft de medewerker al eerder ingelogd? Zo niet, stuur diegene een nieuwe uitnodiging;

  • Heeft de medewerker toegang tot het e-mailadres waarmee diegene bij ons geregistreerd staat? Zo niet, wijzig dan het e-mailadres. De medewerker kan daarna direct met het nieuwe e-mailadres inloggen.

  • Heb je 2FA ingeschakeld en kan je hierdoor niet inloggen? Volg dan de stappen in dit artikel.

Was dit een antwoord op uw vraag?