Alle collecties
Aanvragen en mutaties
Geen beoordeling of notificatie bij aanvraag
Geen beoordeling of notificatie bij aanvraag
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Bij nieuwe aanvraagsoorten wordt er standaard een notificatie gestuurd naar de beoordelaar en naar ingestelde notificatie e-mailadressen. Er zijn bepaalde aanvragen waar geen beoordeling voor nodig is én er zijn aanvragen waarbij helemaal geen andere gebruiker een notificatie van hoeft te ontvangen. Bijvoorbeeld als het een aanvraag is die alleen gebruikt wordt om aan te geven dat je bij een klant langsgaat wat dan vervolgens voor je collega's wordt weergegeven in de kalender.

Aanvraag zonder beoordeling

Op de volgende manier stel je een aanvraag zonder beoordeling in:

  1. Klik op instellingen en ga naar aanvraagsoorten;

  2. Klik op de aanvraagsoort waarbij geen beoordeling nodig is;

  3. Vink "Heeft beoordeling nodig" uit en sla de wijziging op.

Aanvraag zonder notificatie

Bij een aanvraagsoort zonder notificatie is nooit een beoordeling nodig. Je kan deze optie alleen uitzetten indien de optie voor een beoordeling ook uit is gevinkt. Op de volgende manier stel je een aanvraag zonder beoordeling in:

  1. Klik op instellingen en ga naar aanvraagsoorten;

  2. Klik op de aanvraagsoort waarbij geen beoordeling nodig is;

  3. Vink "Heeft beoordeling nodig" eerst uit indien deze optie aangevinkt is;

  4. Vink "Heeft notificatie nodig" uit en sla de wijziging op.

Was dit een antwoord op uw vraag?