Alle collecties
Jouw team beheren
Uitnodiging niet ontvangen
Uitnodiging niet ontvangen
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Een uitnodiging is alleen nodig wanneer iemand nog geen account heeft aangemaakt. Heeft iemand al eerder ingelogd, maar komt diegene er niet meer in? Reset dan het wachtwoord.

Wanneer iemand een uitnodiging niet ontvangen heeft kan dit om verschillende redenen zijn. Kijk altijd eerst even of de uitnodiging wel al verstuurd is. Indien de uitnodiging verstuurd is door ons, staat er openstaande uitnodiging bij de naam van diegene: in de lijst medewerkers of bij de medewerker zelf. Als dat niet het geval is ga je naar medewerkers en vervolgens klik je op de naam van de medewerker die de uitnodiging nog niet heeft ontvangen. Klik nu op wijzigen en vervolgens op uitnodiging opnieuw versturen.

Zodra je een uitnodiging verstuurd hebt staat er openstaande uitnodiging bij de naam van de medewerker. Als de uitnodiging niet aangekomen is, is het handig om eerst een paar dingen na te lopen:

  • Klopt het e-mailadres;

  • Is het bericht in de spamfolder terecht gekomen;

  • Heeft diegene het bericht per ongeluk verwijderd;

  • Verstuur de uitnodiging opnieuw;

  • Verstuur de uitnodiging naar een ander e-mailadres.

Heb je bovenstaande stappen doorlopen, maar kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via onze chat. Leg in je bericht even de situatie uit en geef aan welke stappen je doorlopen hebt. Vertel daarbij natuurlijk ook naar welk e-mailadres je het gestuurd hebt en om welke gebruiker het gaat. Wij zoeken het dan voor je uit!

Was dit een antwoord op uw vraag?