Naar de hoofdinhoud
Mijn saldo klopt niet

Wat te doen wanneer je denkt dat er iets mis is met jouw saldo

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wanneer je denkt dat je saldo niet klopt, is het belangrijk om eerst te controleren of dit daadwerkelijk het geval is. Dit kun je doen door goed naar je mutatie-overzicht te kijken.

Je kunt je mutatie-overzicht vinden door onder het juiste saldo op je dashboard op saldo-details te klikken en vervolgens op Bekijk alle mutaties per jaar.

In dit overzicht zie je precies op welk moment en hoeveel uren er zijn ontvangen of gebruikt!

Als je na het controleren van je mutatie-overzicht nog steeds denkt dat je saldo niet klopt, is het verstandig om contact op te nemen met een beheerder. Een beheerder kan je helpen om te controleren of er inderdaad iets mis is met je saldo en kan eventueel verdere stappen ondernemen om het probleem op te lossen.

Mocht jullie beheerder nog vragen hebben, dan kan hij of zij contact opnemen met onze supportafdeling door ons een chatbericht te sturen.

Was dit een antwoord op uw vraag?