Uitnodiging niet ontvangen

Een uitnodiging is alleen relevant als iemand nog geen account heeft aangemaakt. Heeft iemand al eerder ingelogd, maar komt diegene er niet meer in? Reset dan het wachtwoord

Wanneer iemand een uitnodiging niet ontvangen heeft kan dit om verschillende redenen zijn. Kijk altijd eerst even of de uitnodiging wel al verstuurd is: 

  • Indien de uitnodiging verstuurd is door ons, staat er 'openstaande uitnodiging' bij diegene zijn of haar naam.
  • Als dat niet het geval is kun je via Medewerkers > 3 zwarte puntjes bij de naam > uitnodiging verzenden, de uitnodiging alsnog verzenden.

Zodra je de uitnodiging verzonden hebt staat er 'openstaande uitnodiging' bij diegene zijn of haar naam. Als de uitnodiging niet aangekomen is, is het handig om eerst een paar dingen na te lopen:

  • Klopt het e-mailadres?
  • Is het bericht in de spamfolder terecht gekomen?
  • Heeft diegene het bericht per ongeluk verwijderd?
  • Verstuur de uitnodiging opnieuw via Medewerkers > 3 zwarte puntjes bij de naam > uitnodiging opnieuw verzenden.
  • Verstuur de uitnodiging naar een ander e-mailadres om te kijken of de uitnodiging daar wel aankomt.

Als je de bovenstaande punten hebt doorlopen, maar kom je er niet uit? Dan kun je contact met ons opnemen via Support@rework.nl. Leg daarin de situatie uit en geef aan welke stappen je doorlopen hebt. Vertel daarbij natuurlijk ook naar welk e-mailadres je het gestuurd hebt en om wie het gaat. Wij zoeken het dan voor je uit.

Heeft dit artikel je vraag beantwoordt? Ontzettend bedankt voor je feedback! Het is ons niet gelukt je feedback te verwerken :(

Kom je er niet uit? Neem vooral contact met ons op! Neem vooral contact met ons op!