Medewerkers toevoegen

Het toevoegen van je medewerkers één van de eerste dingen die je doet wanneer je start met Rework. Een medewerker-profiel bestaat uit een aantal elementen. Wanneer je een nieuwe medewerker toevoegt leiden we je er zo doorheen, dat je niets kunt missen.

  1. Ga naar Medewerkers en klik daar op Medewerker Toevoegen;
  2. Vul eerst de naam, het e-mailadres dat diegene gaat gebruiken en de gewenste systeemtaal in;
  3. Geef aan vanaf wanneer diegene bij het bedrijf in dienst is onder 'dienstverband' ;
  4. Onder 'Groepen en Rechten' geef je aan bij welke groep(en) hij/zij hoort. dit brengt bepaalde rechten met zich mee. Mag diegene zichzelf beoordelen, of is hij/zij een Admin? Geef dat dan hier ook op.
  5. Je krijgt daarna een checklist te zien. Wij raden altijd aan om voor iedere medewerker eerst deze lijst af te ronden voordat je een medewerker uitnodigt. Dat voorkomt onduidelijkheid en daarmee vragen.
  6. Voeg een Verlofopbouw  en Startsaldo toe voor de medewerker, zodat deze goed begint en ook ieder jaar het juiste aantal verlofuren ontvangt. 
  7. Stel een Rooster in voor de medewerker. Dit rooster is een hulpmiddel voor tijdens het aanvragen van verlof en het weergeven van roostervrij in de kalender. Wij gebruiken dit niet voor planning/ weergeven wanneer mensen aanwezig zijn.
  8. Nodig de medewerker uit, of doe dit later. Stel dat de medewerker je uitnodiging niet ontvangt, help je verder via dit artikel.
Heeft dit artikel je vraag beantwoordt? Ontzettend bedankt voor je feedback! Het is ons niet gelukt je feedback te verwerken :(

Kom je er niet uit? Neem vooral contact met ons op! Neem vooral contact met ons op!