Medewerker kan niet inloggen

Wanneer het een medewerker niet lukt om in te loggen, kan dit aan een aantal dingen liggen. Als je de onderstaande redenen naloopt, komt diegene er zo weer in!
  • Klopt het e-mailadres wel? Als admin kun je dit zien via Medewerker > Persoonlijke Gegevens;
  • Staat 'online toegang' ingeschakeld? Via Medewerker > Wijzigen > Algemene gegevens kijk je dit na;
  • Uitnodiging ontvangen? Heeft de medewerker al eerder ingelogd? Zo niet, stuur diegene een nieuwe uitnodiging;
  • Heeft de medewerker toegang tot het e-mailadres waarmee diegene bij ons geregistreerd staat? Zo niet, wijzig dan het e-mailadres. De medewerker kan daarna direct met het nieuwe e-mailadres inloggen.
Heeft dit artikel je vraag beantwoordt? Ontzettend bedankt voor je feedback! Het is ons niet gelukt je feedback te verwerken :(

Kom je er niet uit? Neem vooral contact met ons op! Neem vooral contact met ons op!