Medewerker bouwt geen uren op

Wanneer een medewerker tijdens een bepaalde periode geen uren heeft opgebouwd, ligt dit altijd aan de verlofopbouw.

  1. Ga naar Medewerkers, klik op de 3 puntjes naast de naam en kies Beheer Verlofopbouw;
  2. Hier zie je de verlofopbouw van de medewerker, kijk goed naar de begin- en einddatums van alle contracten die hier staan. Waarschijnlijk zie je dat er een bepaalde periode niet omvat wordt.
  3. Wijzig de verlofopbouw via de 3 puntjes > wijzig met terugwerkende kracht en pas de begin- en einddatum aan om de missende periode opnieuw toe te voegen.
  4. Gelden tijdens de lege periode andere regels als in de contracten die er staan? Maak dan een nieuwe verlofopbouw aan voor deze periode.

Wanneer je deze wijziging hebt gedaan, kun je het saldo nakijken via Medewerker > klik op het saldo > in het bovenste veld: bekijk alle mutaties per jaar.

Heeft dit artikel je vraag beantwoordt? Ontzettend bedankt voor je feedback! Het is ons niet gelukt je feedback te verwerken :(

Kom je er niet uit? Neem vooral contact met ons op! Neem vooral contact met ons op!