Telefonische support

Wij hebben de bewuste keuze gemaakt om geen telefonische support te leveren. Dit is niet omdat we het niet leuk vinden om met je te praten, maar omdat het de beste oplossing is voor iedereen! Hieronder leggen we onze redenen uit:

Je hebt ons meestal helemaal niet nodig :)

Met onze kennisbank help.rework.nl kun je 9 van de 10 keer jezelf al helpen. Dit is altijd de snelste manier om je vraag beantwoord te krijgen. Dagelijks breiden wij onze kennisbank uit en schaven we het bij. Kun je het antwoord niet vinden, laat het ons dan weten. We (her)schrijven dan ook direct een artikel, zodat iedereen er profijt van heeft.  

Je krijgt zelfs een beter antwoord!

Wij kunnen eerst even rustig je vraag lezen en een duidelijk antwoord voorbereiden, je krijgt daarmee de aandacht die je verdient, op een moment dat wij dat ook kunnen geven. :) Door met je te mailen, kunnen wij vragen en problemen beter oppakken, duidelijker beantwoorden en heb jij het antwoord ook direct zwart op wit. Handig voor later! 

Je krijgt er zelfs een beter product voor terug!

De kunst is om Rework zo intuïtief te maken, dat alles vanzelfsprekend wordt. Daar zijn we met ons team van toegewijde verlofexperts iedere dag mee bezig. Met de combinatie van onze kennisbank en e-mail houden wij weer meer tijd over om Rework te verbeteren. Iets wat een absolute win win is!

Het is misschien anders dan je gewend bent, maar wij beloven dat we je ook geweldige support zullen bieden per mail en via onze kennisbank. Geef het een kans en zult al snel nooit meer ander willen! 

Heeft dit artikel je vraag beantwoordt? Ontzettend bedankt voor je feedback! Het is ons niet gelukt je feedback te verwerken :(

Kom je er niet uit? Neem vooral contact met ons op! Neem vooral contact met ons op!